Kerron teille hiukan itsestäni ja omista kokemuksistani. Tänään alotan sen  siitä miten jokin näinkin pieni asia saa minut maailman onnellisemmaksi tytöksi.Laitoin ensin sähköpostilla kyselyä Roni Viirlaksen viime kauden pelipaidasta ja minulle vastattiin vain ettei sellaista ole  ja he ehdottivat että tilaisinkin paidan Ronin nimellä, mutta eihän se oollut alkuunkaan minulle sama asia.Joten päätin nähdä vähän vaivaa ja kysyä paitaa joltain ehkä vähän viisaammalta tai no joltain joka tietää asioista paremmin. Laitoin muutaman sähköpostin ja sain vastauksen ja  minulle kerrottiin että vieraspeli paita löytyy ja vielä pelattu sellainen voi että kun olin iloinen ja miettisin että onkohan minulla sellaiseen varaa? kunnes päätin vaikka maksaa itseni kipeäksi että sen saisin. Olenhan Ronia seurannut siitä asti kuin olen itse ollut 14 vuotta. Sain paidan jopa postitse tänne  ja olin kuin pieni lapsi karkkikaupassa kun se minulle annettiin. Tästä seuraavana päivänä menin katsomaan  TuTo Hockey - SaPko peliä. Alku lämmittelyssä Roni huomasi paitani ja alkulämpö loppui miettisin että Roni tulee varman moikkaamaan mailallaan mutta eihän se ihan niin mennytkään.... Roni Viirlas teki minua itkettävän teon ja antoi minulle mailan jolla oli pelannut lukossa. Siinä tilanteessa en tiennyt mitä sanoa tai tehdä mutta minusta on tehty maailman onnellisin tämän teon myötä joten suur kiitos kuuluu Roni Viirlakselle ja Rauman Lukolle ja tietenkin TuTo Rebels...